Dilek Çelik/Barbaros Secondary School, Osmangazi, Turkey
DİLEK ÇELİK/Barbaros Secondary School/Bursa/Turkey
Projemiz hakkında öğrenci ve velilere bilgi verdik.
Projemizin logosunu belirlemek için müfredata uygun tasarımlarımızı yaptık.
Kendimi tanıttığım videom
Projemizin tanıtı için pixton sitesinde öğrencilerimizle sınıf oluşturduk.karikatürlerimizi yaptık.
öğrencilerimiz kendilerini tanıttı
e-güvenlik
Okulum, Esafetylabel web sitesine üye oldu ve e-güvenlik kriterlerini karşıladığı için bronz bir etiketle ödüllendirildi.
Suriyeli öğrenci sayımızın fazla olması nedeniyle öğrencilerimize Türkçe ve Arapça olarak e-güvenlik kuralları hakkında bilgi verdiğimiz broşürlerimizi hazırladık. Okulumuza, web sitemize koyduk. Whatsap üzerinden öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize gönderdik.
E-güvenlik nedeniyle okul sosyal politikası e-güvenlik komisyonu tarafından belirlenmiş ve tüm okul paydaşlarına duyurulmuştur.
https://bursabarbarosortaokulu.meb.k12.tr/icerikler/okul-e-guvenlik-politikamiz_10744264.htmlour school boards
Etwinning eba üzerinden internet güvenliği konusunda kurslar alarak profesyonel gelişim sağladık.
Öğrencilerimiz hayvanlar adına özgürce konuşuyor
https://youtu.be/Q2_sFp7CA6Y

Öğrenciler hayvanlar ile ilgili e-kitap çalışmaları yaptılar.
Teknoloji Tasarımı dersinde "Özel ihtiyaçları olan bireyler-hayvanlar" ünitesinde engelli yürüteç tasarımlarımızı çizdik.
Yaratıcı çalışmamız
Nesli tükenmekte olan hayvanlar için bir imza kampanyası başlattık
4 Nisan Sokak Hayvanları Günü için bir poster hazırladık. Hayvanlar için iyilik yaptık.

Engelli hayvanlar için farkındalık videoları hazırladık.
We drew our disabled animal walker designs in the unit "Individuals with special needs-animals" in the Technology Design course.
Nesli tehlike altında olan hayvanlar e-kitabımız için uluslararası öğrenci grupları oluşturuldu.Her grup bir hayvan seçerek çeşitli özelliklerini araştırdı.Araştırmalar öğrenciler tarafından e-kitaba yazıldı.
proje süresince öğretmenler olarak etkinliklerin planlanması,projenin değerlendirilmesi amacıyla pek çok kez toplantılar yapıldı.Öğrencilerin de katıldığı toplantılarımız da oldu.
Serbest kürsüde öğrencilerimiz özgürce hayvanlar için konuştular.
Yaratıcı çalışmalarımız etkinliğinde öğrencilerimiz teknoloji tasarım dersi kazanımlarına uygun olarak ders içerisinde çeşitli web araçlarını kullanarak nesli tükenen hayvanlarla ilgili araştırmalar yaptılar.Yaptıkları araştırmaları pixton ve storyboard sitesinde karikakatürize ederek senaryolar oluşturdular.
Teknoloji tasarım dersinin mimari tasarım ünitesinde hayvan evi tasarımlarımızı yaptık.
Yaratıcı ve hayvanlar için iyi bir şeyler yapın etkinliğimizde teknoloji tasarım dersimizde özel gereksinimli bnireyler ünitesinde Engelli Hayvan Yürüteci tasarımlarımızı yaptık.
As Barbaros Secondary School, we continue to do good things for animals. In the Technology Design course for individuals-animals with special needs, we designed a handicapped walker and turned it into a model. Berra designed the disabled dog walker as a model.
merve
Evrensel Hayvan hakları bildirgesini alanında uzman kişilerden seslendirmelerini istedik harika bir çalışma oldu.Hayvanların sesi olmaya devam ediyoruz.
eTwinning günü için bir slogan oluşturduk.etwinning her yerde sözüyle yola çıktık ve öğrencilerimize bununla ilgili bir resim ya da video hazırlamalarını önerdik.Gelen resim ve videolar bir araya getirilerek ortak ürün oluşturuldu.
Yorumlar
Yorum Gönder