Özge Kelleci/Alanya Yeşilöz Secondary School Alanya/Turkey

                      Özge Kelleci/Alanya Yeşilöz Secondary School Alanya/Turkey


*We decided to open an eTwinning button on our school's website and stop all activities there.

(*Okulumuzun web sitesinde etwinning butonu açılmasına ve tüm etkinliklerin orada durulmasına karar verdik.)

                                          https://alanyayesilozoo.meb.k12.tr/


*Logos and posters we made for our project

(*Projemiz için yaptığımız logo ve afişler)

(*Proje grubumuzu tanıtmak ve proje hedeflerimizi yaymak için bir facebook grubu kurdum ve tüm etkinlikleri orada paylaştım.)




*The work we have done for our project

(*Projemiz için yaptığımız çalışmalar)






*We presented our students with certificates of appreciation for their efforts and participation.

(*Öğrencilerimize emekleri ve katılımları için teşekkür belgeleri takdim ettik.)



*We held a meeting with our students in the panda group on zoom and planned what to do.

(*Panda grubundaki öğrencilerimizle zoom üzerinden bir toplantı yaptık ve ne yapacağımızı planladık.)





*Our students fed and loved the animals they saw on the street and we created a video and foto
(*Öğrencilerimiz sokakta gördükleri hayvanları besleyip sevdiler , video ve foto hazırladık.)





*Yeşilöz Secondary School Etwinning students April 4th Stray Anim
(*Yeşilöz ortaokulu etwinning projesinde görevli öğrencilerimizin 4 Nisan Sokak Hayvanları Günü Etkinliği)



*On the Street Animals day, our students made pictures special to the meaning and importance of the subject and we made a video and shared it.
(*Sokak Hayvanları Günü'nde öğrencilerimiz konunun anlam ve önemine özel resimler yaparak video çekip paylaştık.)



*We preoared ourschool board to inform about e-safety and internet ethics
(*egüvenlik ve internet etiği hakkında bilgilendir amaçlı okul panomuzu hazırladık.)




**As the school administration, primary and secondary school teachers and students, we hung the birdhouses we built in our school's wooden workshop on the most beautiful tree of our school.

(*Okul idaresi, ilkolul ve ortaokul öğretmenleri ve öğrencileri olarak işbirliği halinde okulumuzun ahşap atolyesinde yaptıgımız kuş evlerini okulumuzun en guzel agacına astık.)




*The students in charge of our project conducted research on pandas and wrote the pandas section in our joint product book.


*My students working in the project celebrated the etwinning day and to draw attention to this day, they drew the etwinning logo, took photos, videos and shared it in our facebook group.




*Together with our partners, we created a video by combining the photos of our students with the slogan etwinn everywhere as a joint product on the eTwinning day.

(*Ortaklarımızla birlikte etwinning gününde ortak ürün olarak etwinnin heryerde sloganıyla öğrencilerimizin fotograflarını birleştirerek bir video oluşturduk.)

https://youtu.be/-BfURBuhUmw

*Our joint product book, which we have created in cooperation with all our partners and students, has been prepared.

*Tum ortaklarimiz ve ogrencilerimizle is birligi icinde olusturdugumuz ortak urun kitabimiz hazirlandi.


*In order to draw attention to the purpose of our project and for its dissemination activities, our national athletes
 Halil Akkaş and Ahmet Arslan, who have achieved many international successes and successfully represented
 our country for years, have applied article 11 and 6 of the animal rights declaration. He supported our project by 
voicing the article.
We shared these videos in the facebook group I am responsible for and on all social media accounts.
(*Projemizin amacına yönelik dikkat çekmek için ve yaygınlaştırma faalıyetleri için bir çok uluslarası başarıya imza atan , ülkemizi yıllarca başarıyla temsil eden , milli sporcularımız Halil Akkaş ve Ahmet Arslan hayvan hakları beyannamesinin 11. maddesini ve 6 . maddesini seslendirerek projemize destek verdi. Bu videoları sorumlu olduğum facebook grubunda ve  tüm sosyal medya hesaplarında paylaştık.)




* Iprepared students at the end of the year for their contribution to our project
(*Öğrencilerimize yıl sonunda da projemize katıkılarından dolayı sertifikalarını hazırladım.)





*In order to draw attention to and disseminate our project, we created a video by asking experts and well-known people to voice the Universal Declaration of Animal Rights.( as a joint product)

(*Projemize dikkat çekmek ve yaygınlaştırmak için ortak ürün olarak  Evrensel hayvan hakları beyannamesini uzman ve tanınan kişilerden seslendirmesini rica ederek video oluşturduk.)
                                                                 https://youtu.be/vB9wJr-IXoE



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar